ZWROTY

- Masz 30 dni na zwrot zamówienia (odstąpienie od umowy zawartej na odległość). Czas liczony jest od daty otrzymania przez Ciebie ostatniej rzeczy będącej przedmiotem zamówienia.

- Jeśli do zamówienia wybrałeś GRATIS, przy zwrocie konieczne jest także odesłanie upominku.

- Zwrotu pieniędzy dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania przez nas odesłanych produktów.
Dokładamy wszelkich starań aby zwrotu należności dokonać w jak najkrótszym czasie, zazwyczaj są to 3 dni robocze.

Jak zwrócić zamówienie?

1. DARMOWY ZWROT W PACZKOMACIE
Dokonasz go w kliku prostych krokach korzystając ze strony www.szybkiezwroty.pl.Wszelkie informacje dotyczące procedury znajdziesz właśnie na tej stronie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu do paczki formularza zwrotu. Znacznie przyśpieszy on proces zwrotu pieniędzy.

2. ZWROT NA WŁASNY KOSZT
Jeśli nie chcesz korzystać z opcji darmowego zwrotu, prosimy o odesłanie zamówienia na własny koszt. W takim przypadku niezbędne będzie wypełnienie formularza zwrotu (jeśli z jakichś powodów nie chcesz lub nie możesz wysłać oświadczenia na przygotowanym przez nas formularzu, możesz to zrobić na piśmie przygotowanym we własnym zakresie), włożenie formularza, a także dowodu zakupu do paczki. Zwroty prosimy kierować na adres:

Adres do wysyłki:
PLAYER PRO Sp. z o.o.
ul. Bałtycka 24/26
61-017 Poznań
Polska

WAŻNE: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pamiętaj, że opakowanie (karton) jest nieodłącznym elementem produktu.

WYMIANY

Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość, która została opisana powyżej (pkt. ZWROTY) i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz otrzymać nowy produkt już następnego dnia.

REKLAMACJE


Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie objęte są 24-miesięcznym okresem rękojmi. Obejmuje ona wady ukryte powstałe podczas produkcji. Reklamacji możesz dokonać odsyłając do nas towar lub w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. W obu przypadkach do prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny oraz ksero dowodu zakupu. Jeśli chcesz dokonać reklamacji w jednym z naszych sklepów stacjonarnych - ich listę znajdziesz na dole zakładki kontakt. W przypadku, jeśli chcesz odesłać paczkę do nas, prosimy kierować ją na adres:

Adres do wysyłki:
PLAYER PRO Sp. z o.o.
ul. Bałtycka 24/26
61-017 Poznań
Polska

Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym lub od czasu odebrania przez nas przesyłki.